Ευγενία Παπαϊωάννου, ΜSc., Ph.D

Η Ευγενία Παπαϊωάννου, είναι επιστημονική συνεργάτης του ΑΤΕΙΘ, στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Διευθύντρια της Primus IT & Training, στο παράρτημα της Θεσσαλονίκης. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και έχει Μεταπτυχιακές σπουδές στο Μάρκετινγκ και στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική. Καθομολογήθηκε διδάκτορας του τμήματος Εφ. Πληροφορικής με αντικείμενο διατριβής στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
Πεδία ερευνητικής, διδακτικής και επαγγελματικής δραστηριότητας της: Ηλεκτρονικό Εμπόριο/ Επιχειρείν, Πληροφοριακά Συστήματα Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ, e-Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικά Επιχειρηματικά μοντέλα, Συστήματα Διαχείρισης Πελατών/ Συνεργατών CRM/ PRM και Διαχείρισης Γνώσης στο Μάρκετινγκ, κοινωνικά δίκτυα, επιχειρηματικότητα και καινοτομία.
Στοιχεία επικοινωνίας  
Δ/νση εργασίας: ΑΤΕΙΘ, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τ.Θ. 141, 57400 Σίνδος Θεσσαλονίκη
  (+30) 2310 013245/ 2310 567352
  (+30) 2310 791155
  epap@mkt.teithe.gr

Μαθήματα MBA ΠΜΣ ΑΤΕΙΘ
Η κ. Παπαϊωάννου διδάσκει τα ακόλουθα μαθήματα:
401(Α) ΑΛΛΑΓΗ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ενδεικτικές δημοσιεύσεις της κ. Παπαϊωάννου

Papaioannou, E., Assimakopoulos, C., Sarmaniotis, C. and Georgiadis, C. (2013). "Investigating Customer Satisfaction Dimensions with Service Quality of Online Auctions': An Empirical Investigation of e-Bay", Information Systems and e-Business Management, Vol. 11, No. 2, pp. 313-330.

Assimakopoulos, C., Papaioannou, E., Sarmaniotis, C., Fidanyan, M. and Georgiadis, C., (2013). "Factors affecting attitudes towards smart phones: user's profile and proposed research model" International Journal of Technology Marketing, Vol.8, No.3, pp.238- 253.

Papaioannou E., Georgiadis C.K., Assimakopoulos C. and Manitsaris A. (2014). "A., Maximization of Users Experience in Websites Estimating the Optimum Size of the Multimedia Content" Electronic Commerce Research" , Vol 14, Νο.14., pp 87-109.

Papaioannou, E., Assimakopoulos, C., Sarmaniotis, C.and. Georgiadis, C.K.. (2014). "Investigating websites e-CRM features in building customer relationships: Evidence from Greece", International Journal of Internet Marketing and Advertising, Forthcoming.

Papaioannou E., Georgiadis C.K., Moschidis O. and Manitsaris A.(2015), "Factors affecting customers' perceptions and firms' decisions of online fast food ordering", International Journal of Agricultural and Environmental Information Systems (IJAEIS), Vol 6, No.1, pp.48-78.

Alexander  Technological Educational Institute of Thessaloniki - Department of Business Administration - Post Graduate Studies - MSc in Business Administration (MBA)
  
 ΑΡΧΙΚΗ | ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ | ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΜΒΑ | ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | ΕΝΤΥΠΑ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
IMPORTANT LINKS


Alexander Technological Educational Institute of Thessaloniki

School of Business Administration and Ec.

Department of Business Administration

http://www.mkt.teithe.gr/iccmi2016/